Rocket League

Registrace: již brzy

Pravidla turnaje

Technické problémy

  • Tým je zodpovědný za technický stav svého zařízení. Zápas nemůže být přeložen z důvodu technických problémů, zápas se musí odehrát.
  • Každý tým má nárok na 10 min pauzu k vyřešení svých technických problémů. Pokud se během tohoto časového úseku problémy nevyřeší je tým nucen odehrát zápas s hráči, kteří jsou schopni hrát, nebo zápas ukončit ve prospěch soupeře.
  • Každý tým může mít až 3 hráče, z toho jeden je náhradník v případě technických problémů.

Obecná pravidla

  • Týmy budou hrát všichni proti všem ve skupinách, poté se přejde do playoff.
  • Zápasy se odehrávají hned po skončení předchozího zápasu.
  • Nezapomeňte, že právě vy můžete být streamováni, proto byste měli poslouchat pokyny na twitchi.
  • Jakýkoliv admin má právo sledovat zápas.
  • Spectatovat mohou pouze admini.
  • Je zakázáno mít nevhodné názvy týmu, nicky hráčů a nadávat si v zápase.
  • Admin může trestat vyřazením týmu z turnaje, v nejhorším případě může být hráč zabanován.
  • Tým, který se kvalifikuje do finále, musí finále odehrát ve stejném složení hráčů, ve kterém se kvalifikoval.
  • Ve skupinách rozhoduje nejprve vzájemný zápas, poté rozdíl skóre.
  • Po každém zápase kapitáni pošlou screen statistik zápasu do kanálu “výsledky”.
  • Organizátor si vyhrazuje právo na změnu pravidel.

Nastavení hry

  • Server: Evropa
  • Mapa: DFH Stadium
  • Herní režim: Private Match
  • Sestava: 2v2
  • Formát: BO1 - skupiny (BO3 - pavouk, BO5 - Finále)
  • Čas zápasu: 5 minut
  • Jméno (private matche): gttournamentA (podle skupiny)
  • Heslo: Zvolte si vlastní a sdělte ho svým protihráčům na discordu v kanálu skupina a/b/c/d.

Nedostavení se k zápasu

  • Pokud se tým účastnící se turnaje nedostaví 15 minut po oficiálním času zahájení turnaje je diskvalifikován.

Protest

  • Pokud zápas proběhl nekorektně, má tým 10 minut po skončení zápasu na podání protestu. Protest musí obsahovat média, která jasně prokáží porušení pravidel, která vedla k ovlivnění výsledků nebo zápasové série. Tým je zodpovědný za důkaz, který poskytne (např. screenshot).

Komunikace a podpora

  • Veškerá komunikace s administrátorem probíhá na discordu v místnosti Rocket League a “obecné”, kde musíte být přítomni po celou dobu odehrávání turnaje.
  • Účastníci jsou povinni sdílet údaje (jméno a heslo) do private matche, aby mohl být zápas případně streamován, tyto údaje pošlou do kanálu k jejich skupině a/b/c/d.
  • Na tomto discordu se postují i informace ohledně turnaje.